torsdag 25 oktober 2012

Tips! Neulash

Detta är ett tips om en produkt som för mig (och alla andra jag känner som testat) är en mirakelkur, neulash.
Det har aldrig någonsin fallit in för mig att testa någon ny mascara med "3 ggr förlängande effekt" och massa "super-foundations" utan jag prövar på saker som jag tror kan vara bra för mig, och tror aldrig på en massa reklamer om olika produkter som ska vara så bra men..efter att min äldre syster testat denna och fick väärldens finaste fransar så var jag också tvungen eftersom att jag är beroende av långa vackra fransar. Men eftersom att den är ganska dyr så tog jag tillfället i akt när det ändå var december att önska mig det i julklapp!
Jag fick den och jag körde igång, det tar ca 30 dagar innan det syns, det är som en bomb, plötsligt är dem flera mm längre!
Jag förväntade mig att produkten kanske skulle få dem att kännas finare och bättre men jag hade inga mer förhoppningar än så, så jag blev verkligen förvånad att det FUNGERADE! den är HELT OTROLIG!!

Hur?
Neulash fungerar så att den ska innehålla natriumhyaluronat ( fukt typ), det får fransarna att bli mjuka och elastiska, den innehåller även aminosyror med biotekniska polypeptider som innehåller mycket B-vitaminer som ska skydda fransarna mot slitag och stärka dem, extrakt från pumpakärnor ska även finnas som får fransarna att bli fylligare och så innehåller den även nyttiga pantenolet som bygger upp och förnyar, förbättrar följbarheten och spänsten så att ögonfransarna ser tätare, längre och tjockare ut!

När?
Varje kväll efter att du rengjort ansiktet och ögonen och ska gå och sova så applicerar du på det så att det får verka på natten, glömmer du en kväll så applicera bara nästa kväll, det påverkar inte så mycket, när du sedan fått dem att växa sin fulla längd så behöver du bara applicera varannan eller var 3e kväll!

Vars?
Du kan antingen beställa hem den, en liten flaska med 3,2 ml som håller ca 2-3 månader pris. 900 kr eller en stor flaska 6 ml som håller ca 4-6 månader pris. 1600 kr. Eller så finns dem att köpa på Lyxx, parelle eller kicks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar